مركزخدمات تخصصي ديسك و صفحه كلاچ خودرو: تالار گفتمان

 
http://powerclutch.ir/ :: نمايش موضوعات - تاپيك كلاچ خودرو خانواده 206

تاپيك كلاچ خودرو خانواده 206

 

ارسال موضوع جديد  پاسخ به اين موضوع   ارسال تشکر 

   http://powerclutch.ir/ صفحه اول انجمن -> انجمن سيستم انتقال قدرت

نمايش موضوع قبلي :: نمايش موضوع بعدي  
نويسنده پيغام

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: جمعه، 17 شهريور ماه ، 1391 11:59:17    موضوع مطلب: تاپيك كلاچ خودرو خانواده 206 پاسخ همراه با اعلان

با سلام هموطناي عزيز مي توانيد:
با توجه به علائم خرابي و بازديد كلاچ مشكلات خودرو خانواده 206را اينجا مطرح بفرمائيد.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
تشکرهاي ثبت شده از ايجاد کننده تاپيک :
alieko(يكشنبه، 23 فروردين ماه ، 1394 04:05:32), Arshia(سه شنبه، 13 مهر ماه ، 1395 00:42:25),  

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: جمعه، 1 دي ماه ، 1391 23:43:07    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام
خودرو سواران گروه پژو 206 لطفا به نكات ذيل توجه داشته باشند.
سيم كلاچ خودرو206 بصورت فابريكي بصورت رگلاژ اتوماتيك مي باشد لذا جهت سلامت بودن سيم كلاچ خودرو 206 توجه داشته باشند
اگر پدال كلاچ در حالت دنده يك ونيم كلاچ كاملا بالا آزاد ويا درگير مي شود وبگونه اي است كه پدال كلاچ را با فشردن كمي دنده ها براحتي جا ميروند اينحالت خطرناك بوده وپدال كلاچ درگير مي باشد وبايد نزديك پائين وحداكثر وسط تنظيم شده باشد ،سيم كلاچ را بايد تعويض كنند.
عكس اين مورد هم وجود دارد هرگاه
پدال كلاچ پائين گير كند ویا كلاچ خالي كند وبالا نياييد كه مجبور بشويد بادست آنرا بالا بياريد ولي عملكرد كلاچ مشكلي نداشته و علائم خرابي بازديد كلاچ مشاهده نشود در اينحالت نيز عملكرد سيم كلاچ خراب مي باشد و بايد سيم كلاچ را تعويض كرد.
موفق باشيد

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
کاربرانی که برای این ارسال از powerclutch تشکر کرده اند mehdi

vednito
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
3 بهمن ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست

محل سكونت: کرمان

ارسالارسال شده در: جمعه، 3 بهمن ماه ، 1393 00:37:49    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام.ماشین من 206 صندوقدار tu5 سال 93 هست که اردیبهشت امسال صفر خریدمش.تا 5000 کیلومتر اول با ماشین کاملاً مدارا می کردم و حداکثر سرعتم90 تا بود.هیچ وقت تا حالا که 40000کیلومتر کار کرده نیم کلاچ نکردم باهاش.توی سربالایی ها سرعت و قدرت خیلی خوبی داره و از این بابت ازش راضی ام.فقط چیزی که اعصابم رو خرد می کنه اینه که هر وقت ماشین رو تو دنده یک میزنم و شروع به حرکت می کنم سرعت ماشین همراه با افزایش دور موتور بالا نمیره.به این صورت که تا 30 تا سرعت می گیره و بقیش الکی گاز می خوره اما راه نمیره.اون تست معروف که ترمز دستی بالا باشه و تو دنده 3 بزنی و کلاچ رو آروم ول کنی رو هم انجام دادم که ماشین بلافاصله خاموش میشد.تو رو خدا یکی به من بگه عیب این ماشین چیه؟دیوونه شدم. توی کرمان هزار جا بردمش هیچ کس نمیفهمه مشکلش چیه حتی نمایندگی هم بردم که یکی از تعمیرکارهای نمایندگی گفت مال گیربکس be1هست که روی این 206های جدیدی نصب میکنن.هنگام شروع به حرکت اگه کم گاز بدم لرزش دارم ولی اگه با دور موتور 2 شروع به حرکت کنم لرزش ندارم.دنده 2 ماشینم سرعت رو تا 90 پر میکنه(البته دور موتور به کات آف میرسه).

تورو خدا یکی بگه این ماشین ما چشه.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي بازديد از سايت ارسال كننده مطلب

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 4 بهمن ماه ، 1393 09:42:21    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

vednito مي نويسد:
با سلام.ماشین من 206 صندوقدار tu5 سال 93 هست که اردیبهشت امسال صفر خریدمش.تا 5000 کیلومتر اول با ماشین کاملاً مدارا می کردم و حداکثر سرعتم90 تا بود.هیچ وقت تا حالا که 40000کیلومتر کار کرده نیم کلاچ نکردم باهاش.توی سربالایی ها سرعت و قدرت خیلی خوبی داره و از این بابت ازش راضی ام.فقط چیزی که اعصابم رو خرد می کنه اینه که هر وقت ماشین رو تو دنده یک میزنم و شروع به حرکت می کنم سرعت ماشین همراه با افزایش دور موتور بالا نمیره.به این صورت که تا 30 تا سرعت می گیره و بقیش الکی گاز می خوره اما راه نمیره.اون تست معروف که ترمز دستی بالا باشه و تو دنده 3 بزنی و کلاچ رو آروم ول کنی رو هم انجام دادم که ماشین بلافاصله خاموش میشد.تو رو خدا یکی به من بگه عیب این ماشین چیه؟دیوونه شدم. توی کرمان هزار جا بردمش هیچ کس نمیفهمه مشکلش چیه حتی نمایندگی هم بردم که یکی از تعمیرکارهای نمایندگی گفت مال گیربکس be1هست که روی این 206های جدیدی نصب میکنن.هنگام شروع به حرکت اگه کم گاز بدم لرزش دارم ولی اگه با دور موتور 2 شروع به حرکت کنم لرزش ندارم.دنده 2 ماشینم سرعت رو تا 90 پر میکنه(البته دور موتور به کات آف میرسه).

تورو خدا یکی بگه این ماشین ما چشه.

باسلام
دوست عزیز
فکر کنم این مشکل خودرو خود را از طریق وایبر هم مطرح فرمودید( حال یا شما هستید یا یکی از هموطنان عزیز)
مشکل اصلی کیفیت کیت کلاچ وعدم سازگاری با سیستم کلاچ خودروهای جدید 206(یا همون مدل رانایی) می باشد.
با تعویض کامل فقط دیسک وصفحه وبلبرینگ کلاچ مدل مربوطه کلیه مشکلات مربوط به سیستم کلاچ شما رفع خواهد شد.( کیت کلاچ والو مدل رانایی در فروشگاه اینترنتی سایت پاورکلاچ)
ارادتمندم

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

iemcse
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
4 بهمن ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 4 بهمن ماه ، 1393 20:47:36    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام
ماشين من 206 V8 مدل 93 هستش، زمانيكه موتور ماشين سرد است شتاب ماشين خيلي خوبه ولي وقتي يه مدت از كار كردن موتور ميگذره شتابش خيلي افت ميكنه، كلاچمم بالا آزاد ميكنه، دنده عقبمم معمولا بد جا ميره، لطفا راهنمايي كنيد

با تشكر

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 4 بهمن ماه ، 1393 22:12:16    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

iemcse مي نويسد:
با سلام
ماشين من 206 V8 مدل 93 هستش، زمانيكه موتور ماشين سرد است شتاب ماشين خيلي خوبه ولي وقتي يه مدت از كار كردن موتور ميگذره شتابش خيلي افت ميكنه، كلاچمم بالا آزاد ميكنه، دنده عقبمم معمولا بد جا ميره، لطفا راهنمايي كنيد

با تشكر

سلام
این یک مشکل اپیدمی می باشد که خودروهای 91به بالا با آن مواجه شده اند
مشکل خودروی شما همچون پست قبلی در بالا مربوط به کیفیت کیت کلاچ می باشد
در صورت تمایل می توانید از طریق منوی تعرفه خدمات حضوری در تهران (برای هموطنای عزیز در تهران)
ومنوی فروشگاه اینترنتی در صفحه اصلی سایت ( جهت ارسال به هموطنان شهرستانی ) میسر است.
ارادتمند

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

Mohsenbarca
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
18 ارديبهشت ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: جمعه، 18 ارديبهشت ماه ، 1394 05:20:55    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام
خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۲ کارکرد ۲۲ هزارتا
طی این دو سال و نیم تا حالا دوبار سیم کلاج خراب شده دفعه اول بعضی وقتها کلاج ول میکرد و خالی میشد دفعه دوم هم کلا کلاج خالی شد و نمایندگی عوض کرده برام
سوالم اینه که مشکل از چیه کیفیت پایین سیم کلاج یا دیسک و صفحه مشکل داره یا. . . ؟
ضمنا این سیم کلاج که الان روی ماشینه موقع گرفتن کلاج حالت زبری داره و نرم نیست

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 19 ارديبهشت ماه ، 1394 04:34:36    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
برای سومین بار
مشکل خودروی شما همچون درپستهای بالا پاسخ داده شده است
مشکل کیفیت کیت کلاچ می باشد که سیم کلاچ رانیز تحت فشارقرارمی دهد.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

Mohsenbarca
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
18 ارديبهشت ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 19 ارديبهشت ماه ، 1394 05:41:58    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

جسارتا عذر میخام منظور شما از کیت کجلاج همون دیسک و صفحه ست؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: دوشنبه، 21 ارديبهشت ماه ، 1394 17:10:55    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

Mohsenbarca مي نويسد:
جسارتا عذر میخام منظور شما از کیت کجلاج همون دیسک و صفحه ست؟

خواهش می کنم
کیت کلاچ : دیسک وصفحه و بلبرینگ کلاچ می باشد.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

amirhosein1587
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
22 ارديبهشت ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 22 ارديبهشت ماه ، 1394 18:52:50    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام خسته نباشيد من ٢٠٦ مدل ٨٣ دارم ..وقتي ماشين كمي سرعت داره مثلا ٢٠ تا دنده ١ جا نميره يا اكه بره صداي قيييييززز مياد انكار كلاج نكرفته باشي..ديسك صفحه تازه عوض كردم محصول خودتون...واليو.....بعضي ها كفتن سيم كلاج باس عوض كنم..درسته يا نه؟؟ با تشكر

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: جمعه، 25 ارديبهشت ماه ، 1394 07:45:32    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

amirhosein1587 مي نويسد:
سلام خسته نباشيد من ٢٠٦ مدل ٨٣ دارم ..وقتي ماشين كمي سرعت داره مثلا ٢٠ تا دنده ١ جا نميره يا اكه بره صداي قيييييززز مياد انكار كلاج نكرفته باشي..ديسك صفحه تازه عوض كردم محصول خودتون...واليو.....بعضي ها كفتن سيم كلاج باس عوض كنم..درسته يا نه؟؟ با تشكر

سلام
ضریب گیربکس های خودرو فوق:
1-دنده یک: میزان سرعت 1-20
2-دنده دو: میزان سرعت20-40
3-دنده سه: میزان سرعت 40-78
4-دنده چهار: میزان سرعت80-105
5-دنده پنج: میزان سرعت بالای100
بهتر است تعویض دنده در دورموتور نزدیک 3500-4000 انجام گیرد
در شرایط فوق گیربکس ودیسک وصفحه کلاچ خودرو صدمه نمی بیند.
ارادتمند

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

alimoradi
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
14 خرداد ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 1
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: پنجشنبه، 14 خرداد ماه ، 1394 10:54:05    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
پژو ٢٠٦ تيپ ٢ مدل ٩٣
مشكل بنده در كلاج و اهرم جعبه دنده هست طوريكه منجر به خاموش شدن مداوم خودرو ميشه و اهرم دنده در دنده هاي ١-٢ و ٣ لرزش دارن
به چندين نمايندگي مراجعه كردم ولي متاسفانه همشون متفق القول ميگن عاديه كلا ماشين هر ايرادي هم داشته باشه از نظر دوستان عاديه
ولي براي بنده بعد از ده سال رانندگي خاموش كردن ماشين و لرزش اهرم دنده اصلا عادي نيست
يكبار ديسك و صفحه كلاج رو در نمايندگي عوض كردم ولي متاسفانه مشكل بر طرف نشده جهت رگلاژ هم مراجعه كردم ولي نمايندگي اذعان داشت خوبه و اگه دست بزنم جعبه دنده بهم ميريزه كه با اصرار و پافشاري زياد يه رگلاژ كوچك انجام داد كه كلاج نسبتا بهتر شده ولي همچنان مشكل ادامه دارد.
تصميم به تعويض كل گيربكس داشتم كه يكي از دوستان گفتند گيربكس تعويضي نو نيست و گيربكس خودرو ديگري كه مشكل داشته را پس از تعمير براي خودرو ديگر ميفرستند كه باعث شد فعلا از اين موضوع صرفنظر كنم
لطفا در هر دو موضوع كلاج و جهبه دنده راهنمايي بفرماييد و ايا اين دو بهم مرتبط هستند؟
با سپاس فراوان

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 16 خرداد ماه ، 1394 15:27:38    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

alimoradi مي نويسد:
سلام
پژو ٢٠٦ تيپ ٢ مدل ٩٣
مشكل بنده در كلاج و اهرم جعبه دنده هست طوريكه منجر به خاموش شدن مداوم خودرو ميشه و اهرم دنده در دنده هاي ١-٢ و ٣ لرزش دارن
به چندين نمايندگي مراجعه كردم ولي متاسفانه همشون متفق القول ميگن عاديه كلا ماشين هر ايرادي هم داشته باشه از نظر دوستان عاديه
ولي براي بنده بعد از ده سال رانندگي خاموش كردن ماشين و لرزش اهرم دنده اصلا عادي نيست
يكبار ديسك و صفحه كلاج رو در نمايندگي عوض كردم ولي متاسفانه مشكل بر طرف نشده جهت رگلاژ هم مراجعه كردم ولي نمايندگي اذعان داشت خوبه و اگه دست بزنم جعبه دنده بهم ميريزه كه با اصرار و پافشاري زياد يه رگلاژ كوچك انجام داد كه كلاج نسبتا بهتر شده ولي همچنان مشكل ادامه دارد.
تصميم به تعويض كل گيربكس داشتم كه يكي از دوستان گفتند گيربكس تعويضي نو نيست و گيربكس خودرو ديگري كه مشكل داشته را پس از تعمير براي خودرو ديگر ميفرستند كه باعث شد فعلا از اين موضوع صرفنظر كنم
لطفا در هر دو موضوع كلاج و جهبه دنده راهنمايي بفرماييد و ايا اين دو بهم مرتبط هستند؟
با سپاس فراوان

سلام
بزرگوار
مشکل خودرو شما فقط دیسک وصفحه کلاچ ومتعلقات آن می باشد که تقریبا در شش ماه گذشته همگی بعنواین مختلف مراجعه ورفع شده است.
عنایت بفرمایید از طریق لینک خدمات حضوری در تعمیرگاه تهران در صفحه اصلی سایت پیگیری کنید.
ارادتمند

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
کاربرانی که برای این ارسال از powerclutch تشکر کرده اند alimoradi

rasool
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
14 تير ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: يكشنبه، 14 تير ماه ، 1394 09:22:34    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

من 206 صندوقدار مدل 86 دارم . قبل از عید شما دسک و صفحه منو عوض کردی . اولا که اصلا از این دیسک و صفحه راضی نیستم . فقط کافیه توی سربالایی توی ترافیک گیر کنی. بعد از چند بار نیم کلاچ کردن بوی دیسک و صفحه در میاد و دیگه اصلا راه نمیره . دوما بلبریگ کلاچم از همون موقع که تعویض کردین صدا میده . واقعا شما دارین به قول خودتون از جنس مرغوب خارجی استفاده می کنین؟ دیسک و صفحه قبلی که داشتم با اینکه کلی کار کرده بود هیچکدوم از این مشکلا رو نداشت . دو دفعه هم بهتون زنگ زدم فقط توجیه کردین . میگین اشکال از گیربکسه . چرا قبل از تعویض این مشکلا رو نداشت . مشتری رو میبرین دم تعمیرگاهتون . دیسک و صفحه رو بدون کارتن از یجا دیگه میارین . قیمتی که توی سایت زدینم فقط واسه جلب توجه مشتریه . بعد از کار کلی هزینه اضافه میکنین به قیمتتون ...

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: يكشنبه، 14 تير ماه ، 1394 15:45:49    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

rasool مي نويسد:
من 206 صندوقدار مدل 86 دارم . قبل از عید شما دسک و صفحه منو عوض کردی . اولا که اصلا از این دیسک و صفحه راضی نیستم . فقط کافیه توی سربالایی توی ترافیک گیر کنی. بعد از چند بار نیم کلاچ کردن بوی دیسک و صفحه در میاد و دیگه اصلا راه نمیره . دوما بلبریگ کلاچم از همون موقع که تعویض کردین صدا میده . واقعا شما دارین به قول خودتون از جنس مرغوب خارجی استفاده می کنین؟ دیسک و صفحه قبلی که داشتم با اینکه کلی کار کرده بود هیچکدوم از این مشکلا رو نداشت . دو دفعه هم بهتون زنگ زدم فقط توجیه کردین . میگین اشکال از گیربکسه . چرا قبل از تعویض این مشکلا رو نداشت . مشتری رو میبرین دم تعمیرگاهتون . دیسک و صفحه رو بدون کارتن از یجا دیگه میارین . قیمتی که توی سایت زدینم فقط واسه جلب توجه مشتریه . بعد از کار کلی هزینه اضافه میکنین به قیمتتون ...

سلام
رسول جان یک پیامک به من بزنید ببینم مورد شما چیه؟
ممنون

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

saeidff
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
19 تير ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 1
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 20 تير ماه ، 1394 03:28:37    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

Smile طبق دستور مدیر اینجا مطرح می‌کنم.
ماشین 206 SD V8 ده روزه از نمایندگی گرفتم. Confused
ابتدا کلاچ بالا جدا میکرد که بردم نمایندگی با سیم تنظیم دستی عوض کردند. حالا هرچند پایین جدا میکنه ولی بازم خاموش میکنم به قول بعضی دوستان نیم کلاچ نداره. دنده عقب هم بویژه یه کم سربالا باشه مصیبته رفتنش کلاً باید گاز بدم.
خودرو گارانتی داره چطور به نمایندگی موضوع رو تفهیم کنم که کیت رو عوض کنن و آیا کیتی که نمایندگی میزاره مشکل رو حل خواهد کرد. یا چه کیتی بزارم؟
(توجها در خصوص گارانتی هم نظر بفرمایید)
متشکرم

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 20 تير ماه ، 1394 06:42:38    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

saeidff مي نويسد:
Smile طبق دستور مدیر اینجا مطرح می‌کنم.
ماشین 206 SD V8 ده روزه از نمایندگی گرفتم. Confused
ابتدا کلاچ بالا جدا میکرد که بردم نمایندگی با سیم تنظیم دستی عوض کردند. حالا هرچند پایین جدا میکنه ولی بازم خاموش میکنم به قول بعضی دوستان نیم کلاچ نداره. دنده عقب هم بویژه یه کم سربالا باشه مصیبته رفتنش کلاً باید گاز بدم.
خودرو گارانتی داره چطور به نمایندگی موضوع رو تفهیم کنم که کیت رو عوض کنن و آیا کیتی که نمایندگی میزاره مشکل رو حل خواهد کرد. یا چه کیتی بزارم؟
(توجها در خصوص گارانتی هم نظر بفرمایید)
متشکرم

سلام
کاشکی توتاپبک مربوط به مدل94 مطرح میفرمودید
عزیز
مشکل خودرورانا.206.slxازنظرکیفیت کلاچ می باشدوبایدبانوع اصلی تعویض گردد

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
کاربرانی که برای این ارسال از powerclutch تشکر کرده اند saeidff

Arshia
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
13 مهر ماه ، 1395
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 13 مهر ماه ، 1395 00:41:16    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام من sd مدل 93 دارم تازه دیسک وصفحه عوض کردم اما مشکلی که دارم پدال کلاچ خیلی خلاصی داره بطوریکه باید با پا بیارمش بالا سیم کلاچ ریگلاژ دستی هم انداختم اما خوب نشد مشکل چی میتونه باشه در ضمن دنده یک هم کمی سفت جا میره با تشکر Arrow

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 14 مهر ماه ، 1395 09:39:05    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

Arshia مي نويسد:
با سلام من sd مدل 93 دارم تازه دیسک وصفحه عوض کردم اما مشکلی که دارم پدال کلاچ خیلی خلاصی داره بطوریکه باید با پا بیارمش بالا سیم کلاچ ریگلاژ دستی هم انداختم اما خوب نشد مشکل چی میتونه باشه در ضمن دنده یک هم کمی سفت جا میره با تشکر Arrow

سلام
شماکمی رگلاژ پدال کلاچ را بالاتر ومدتی راصبرکنید همه چیز درست می شود.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

ali440_440
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
29 مهر ماه ، 1395
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: پنجشنبه، 29 مهر ماه ، 1395 15:40:08    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام.
ماشین من 206 SD مدل 91 هست. پارسال شهریور به خاطر صدای بلبرینگ کلاچ ، کلا دیسک و صفحه و بلبرینگ را عوض کردم.

از هفته پیش کلاچ بالا اومده ، ماشین گاز بی خودی می خوره ، اون شتاب و حرکت قبلی را نداره.

از زمان تعویض تا الان هم فقط 30,000 تا کار کردم. زمان تعویض 60 بودم. الان هم شدم 90

پیش یک مکانیک رفتم گفت اول سیم کلاچ را عوض کن. بعد اگه نشد دیسک و صفحه

می خواستم ببینم آیا سیم کلاچ می تونه باعث مکشلات مطرح شده فوق شود ( بالا بودن کلاچ ، گاز بی خودی در هنگام تعویض دنده و حرکت ، افت شتاب و حرکت قبلی ماشین)

لطفاَ راهنمائی فرمائید.

ضمناَ مشکل اصلی از چیست؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

fallahfsh
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
11 آبان ماه ، 1395
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 11 آبان ماه ، 1395 13:42:43    موضوع مطلب: کلاچ خودرو خانواده 206 پاسخ همراه با اعلان

سلام . من از ماشین تقریبا اصلا سر در نمیارم .
سال قبل یه ۲۰۶. SD مدل خرداد ۹۳ خریدم( یک سال کارکرده) . اما تقریبا از اول با کلاچش و دنده یکش مشکل داشتم.
موقع حرکت گاهی وقتها به سختی میشه دنده یک زد، حتما باید اول یه دنده دیگه بزنم بعد بزنم دنده یک. و مشکل دیگشم دنده عقبه. گاهی وقتها جا نمیره یا چند بارهم با یه صدای وحشتناکی جا رفت.
البته بعضی دوستان میگن همیشه موقع حرکت اول بزنین دو بعد یک .همین طور در مورد دنده عقب. ولی خب همیشه نمیشه .گاهی وقتها عجله داریو میخوای سریع حرکت کنی ، یا تو ترافیکیو پشت چراغ قرمزی و پشت سری منتظره.
ممنون میشم یکی راهنماییم کنه که آیا مشکل از کلاچ و صفحه دیسکه یا دنده زدن من ایراد داره؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: سه شنبه، 11 آبان ماه ، 1395 21:54:43    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

ali440_440 مي نويسد:
سلام.
ماشین من 206 SD مدل 91 هست. پارسال شهریور به خاطر صدای بلبرینگ کلاچ ، کلا دیسک و صفحه و بلبرینگ را عوض کردم.

از هفته پیش کلاچ بالا اومده ، ماشین گاز بی خودی می خوره ، اون شتاب و حرکت قبلی را نداره.

از زمان تعویض تا الان هم فقط 30,000 تا کار کردم. زمان تعویض 60 بودم. الان هم شدم 90

پیش یک مکانیک رفتم گفت اول سیم کلاچ را عوض کن. بعد اگه نشد دیسک و صفحه

می خواستم ببینم آیا سیم کلاچ می تونه باعث مکشلات مطرح شده فوق شود ( بالا بودن کلاچ ، گاز بی خودی در هنگام تعویض دنده و حرکت ، افت شتاب و حرکت قبلی ماشین)

لطفاَ راهنمائی فرمائید.

ضمناَ مشکل اصلی از چیست؟

سلام
شما از سیم کلاچ رگلاژ دستی استفاده کنید و کلاچ را پایین تنظیم کنید( خودرو شما مدل رانایی می باشد و می بایست از دوشاخ کلاچ بهینه استفاده شود)

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: سه شنبه، 11 آبان ماه ، 1395 22:00:08    موضوع مطلب: Re: کلاچ خودرو خانواده 206 پاسخ همراه با اعلان

fallahfsh مي نويسد:
سلام . من از ماشین تقریبا اصلا سر در نمیارم .
سال قبل یه ۲۰۶. SD مدل خرداد ۹۳ خریدم( یک سال کارکرده) . اما تقریبا از اول با کلاچش و دنده یکش مشکل داشتم.
موقع حرکت گاهی وقتها به سختی میشه دنده یک زد، حتما باید اول یه دنده دیگه بزنم بعد بزنم دنده یک. و مشکل دیگشم دنده عقبه. گاهی وقتها جا نمیره یا چند بارهم با یه صدای وحشتناکی جا رفت.
البته بعضی دوستان میگن همیشه موقع حرکت اول بزنین دو بعد یک .همین طور در مورد دنده عقب. ولی خب همیشه نمیشه .گاهی وقتها عجله داریو میخوای سریع حرکت کنی ، یا تو ترافیکیو پشت چراغ قرمزی و پشت سری منتظره.
ممنون میشم یکی راهنماییم کنه که آیا مشکل از کلاچ و صفحه دیسکه یا دنده زدن من ایراد داره؟

سلام
خودروی شما کیت کلاچ مدل رانایی یا slxمی باشد.
دیسک وصفحه کلاچ والئو فرانسه( تقویت وبهینه شده 8میل پاورکلاچ)
دوشاخ کلاچ بهینه
سیم کلاچ رگلاژ دستی
.... باید تعویض شود
بعد از اینکار ها پدال کلاچ نرم وعالی ودنده ها هم عالی جا میرود.( رزومه کاری مارا پیگیری نمایید)

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

fallahfsh
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
11 آبان ماه ، 1395
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 12 آبان ماه ، 1395 07:54:28    موضوع مطلب: کلاچ خودرو خانواده 206 پاسخ همراه با اعلان

سلام مجدد .ببخشید منظورتون تمام اینهاست؟ طبق جمله خودتون
««««دیسک وصفحه کلاچ والئو فرانسه( تقویت وبهینه شده 8میل پاورکلاچ) دوشاخ کلاچ بهینه سیم کلاچ رگلاژ دستی
.... باید تعویض شود »»»»
یافقط
«« دوشاخ کلاچ بهینه ، سیم کلاچ رگلاژ دستی »» ؟؟؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: پنجشنبه، 13 آبان ماه ، 1395 01:13:11    موضوع مطلب: Re: کلاچ خودرو خانواده 206 پاسخ همراه با اعلان

fallahfsh مي نويسد:
سلام مجدد .ببخشید منظورتون تمام اینهاست؟ طبق جمله خودتون
««««دیسک وصفحه کلاچ والئو فرانسه( تقویت وبهینه شده 8میل پاورکلاچ) دوشاخ کلاچ بهینه سیم کلاچ رگلاژ دستی
.... باید تعویض شود »»»»
یافقط
«« دوشاخ کلاچ بهینه ، سیم کلاچ رگلاژ دستی »» ؟؟؟

سلام
عرض کردم همه موارد باید تعویض گردد.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

masoud
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
21 آبان ماه ، 1395
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: جمعه، 21 آبان ماه ، 1395 20:55:22    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام.206sd مدل93 کارکرد15000- هنگامی که ماشین سرده دندها به سختی جا میره به طوری که دنده یک وقتی ماشین کوچکترین حرکتی داشته باشه اصلا جا نمیره ولی وقتی بدون حرکت باشه به راحتی جا میره.اما وقتی ماشین و یا گیر بکس گرم میشه تمامی دنده ها با راحتی جا میره و هیچ گیری ندارن.
جهت رفع ایراد تا به امروز 3 بار کیت کلاج تعویض شده(توسط نمایندگی) و روغن گیر بکس نیز تعویض شده (total)- چندین بار هم سیم کلاج ریگلاژ وتعویض شده.
اما مشکل حل نشد
دوستان کسی این مشکل رو داشته؟
آیا با تعویض نوع خاصی از کیت کلاج مشکل حل میشه؟ یا مشکل از گیربکس میباشد؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 29 آبان ماه ، 1395 23:08:35    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

masoud مي نويسد:
سلام.206sd مدل93 کارکرد15000- هنگامی که ماشین سرده دندها به سختی جا میره به طوری که دنده یک وقتی ماشین کوچکترین حرکتی داشته باشه اصلا جا نمیره ولی وقتی بدون حرکت باشه به راحتی جا میره.اما وقتی ماشین و یا گیر بکس گرم میشه تمامی دنده ها با راحتی جا میره و هیچ گیری ندارن.
جهت رفع ایراد تا به امروز 3 بار کیت کلاج تعویض شده(توسط نمایندگی) و روغن گیر بکس نیز تعویض شده (total)- چندین بار هم سیم کلاج ریگلاژ وتعویض شده.
اما مشکل حل نشد
دوستان کسی این مشکل رو داشته؟
آیا با تعویض نوع خاصی از کیت کلاج مشکل حل میشه؟ یا مشکل از گیربکس میباشد؟

سلام
شما واسکازین گیربکس را با گرانوری75-80 تعویض کنید.
اگر بتوتنید از واسکازین برند esso)اسو 75-80 استفاده کنید که چه بهتر

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

amirem
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
7 مرداد ماه ، 1396
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 7 مرداد ماه ، 1396 10:45:15    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام

من مدل 96 206 sd دارم
دوتا مشکل دارم باهاش
1 . کلاچ خیلی بالا ول میکنه
3 . تو هر دنده ماشین تقه میخوره
دنده ها خوب جا میره

یکیش بالا ازاد کردن کلاچ هست دیگری تقه زدن تو هربار دنده
لطفا راهنماییم بفرمائین

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: دوشنبه، 9 مرداد ماه ، 1396 14:46:10    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

amirem مي نويسد:
سلام

من مدل 96 206 sd دارم
دوتا مشکل دارم باهاش
1 . کلاچ خیلی بالا ول میکنه
3 . تو هر دنده ماشین تقه میخوره
دنده ها خوب جا میره

یکیش بالا ازاد کردن کلاچ هست دیگری تقه زدن تو هربار دنده
لطفا راهنماییم بفرمائین

سلام
سیم کلاچ رارگلاژ دستی تعویض و رگلاژ را پایین تنظیم کنید.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

pouyasadat
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
14 مرداد ماه ، 1396
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 14 مرداد ماه ، 1396 00:27:54    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
من یه 206sd مدل 90 دارم v8 کلاچش خیلی بالاست و خیلی بالا ول میکنه.الان75000 تا کار کرده تو 50000 ت هم یکبار دیسک و صفحه خورد کرده.بعد از تعویض دیسک و صفحه تا یه مدتی خیلی شتابش خوب شده بود و کلاچ هم پایین بود اما یکبار تو ترافیک دود کرد و بعد از اون کمکم شتابش کم شد و کلاچ هم دیر ول کرد بردم پیش مکانیک گفت کلاچت خوبه ولی ماشین اون ماشین قبلی نبود.الانم شتابش مخصوصا تو دنده 1 خیلی کمه و گاز الکی میخوره و کلاچ بالاست و بالا هم ول میکنه و صدای موتور هم خیلی زیاده و عملا با دنده 4 مداوم بیشتر از 90 تا نمیشه رفت چون فشار زبادی به موتور مباد.
لطقا راهنمایی کنید و علت و عیب ماشیم منو بگید

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 14 مرداد ماه ، 1396 01:05:17    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

pouyasadat مي نويسد:
سلام
من یه 206sd مدل 90 دارم v8 کلاچش خیلی بالاست و خیلی بالا ول میکنه.الان75000 تا کار کرده تو 50000 ت هم یکبار دیسک و صفحه خورد کرده.بعد از تعویض دیسک و صفحه تا یه مدتی خیلی شتابش خوب شده بود و کلاچ هم پایین بود اما یکبار تو ترافیک دود کرد و بعد از اون کمکم شتابش کم شد و کلاچ هم دیر ول کرد بردم پیش مکانیک گفت کلاچت خوبه ولی ماشین اون ماشین قبلی نبود.الانم شتابش مخصوصا تو دنده 1 خیلی کمه و گاز الکی میخوره و کلاچ بالاست و بالا هم ول میکنه و صدای موتور هم خیلی زیاده و عملا با دنده 4 مداوم بیشتر از 90 تا نمیشه رفت چون فشار زبادی به موتور مباد.
لطقا راهنمایی کنید و علت و عیب ماشیم منو بگید

سلام
بنظردوباره کلاچ باتمام رسیده وبایدتعویض شود
برای رفع مشکل فنی درصورت بالا ول کردن کلاچ سیم کلاچ آنرابانمونه دستی تعویض کنید تا بتوان کلاچ راپایین تنظیم کرد.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

MHCHR
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
21 شهريور ماه ، 1397
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 21 شهريور ماه ، 1397 03:17:07    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام دوستان
پژو 206 تیپ 5 مدل 94 دارم
چند روز پیش به علت خرابی دیسک و صفحه ماشین و بردم تعمیرگاه
دیسک و صفحه والئو سبز انداختم و سیم کلاچ و تمام متعلقاتشو عوض کرد تعمیرکار
ولی متوجه شدم تعمیرکار سیم کلاچ رگلاژ دستی انداخته رو ماشین در صورتی که خود کارخونه رگلاژ اتومات میندازه قبلا هم اتومات بود ماشینم
از تعمیرکار پرسیدم گفت رگلاژ اتومات ننداختم چون دنده هات سفت میشه ولی دستی باعث میشه هم کلاژ نرم بشه هم عمر دسیک و صفحه بره بالا
میخواستم بدونم نظر دوستان چیه به نظرتون کار درستی انجام داده یا اشتباه کرده
در ضمن اینکه سیم کلاچ دستی رو زمانی فهمیدم که بعد از سه روز دیدم خلاصی سیم کلاچ زیاد شدهبود بردم تعمیرگاه تنظیم کرد و خوب شد الان ماشینم هیچ مشکلی نداره کلاچ نرم شده
ممون میشم دوستان نظرشونو یدن که این کار خوبه که از حالت اتومات به دستی تغییر بدیم؟
سلام
بهتره از سیم کلاچ رگلاژ دستی استفاده شود تجربه نشان داده است که در مورد سیستم کلاچهای رانایی ( یا 206مدل 92تا96)
که دارای دوشاخ کلاچ بهینه می باشند وسیم کلاچ کمی انحنا دارد بهتر است سیم کلاچ رگلاژ دستی استفاده شود
چون سیم کلاچ اتومات بعد از مدتی عمل نکرده و باعث درگیر شدن کلاچ وسوختن دیسک وصفحه کلاچ می گردد.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
تمامي مطالب ارسال شده:   
ارسال موضوع جديد   پاسخ به اين موضوع   ارسال تشکر

   http://powerclutch.ir/ صفحه اول انجمن -> انجمن سيستم انتقال قدرت

زمان پيشفرض سايت: ساعت گرينويچ + 3.5 ساعت
صفحه 1 از 1
  
نام کاربري:      کلمه عبور:     

~ يا ~
عضويت در سايت

  


 


Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
Designed By arshhost