مركزخدمات تخصصي ديسك و صفحه كلاچ خودرو: تالار گفتمان

 
http://powerclutch.ir/ :: نمايش موضوعات - تاپیک مشکل کلاچ خودرو تیبا

تاپیک مشکل کلاچ خودرو تیبا

 

ارسال موضوع جديد  پاسخ به اين موضوع   ارسال تشکر 

   http://powerclutch.ir/ صفحه اول انجمن -> انجمن سيستم انتقال قدرت

نمايش موضوع قبلي :: نمايش موضوع بعدي  
نويسنده پيغام

mk8mk
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
22 مهر ماه ، 1392
تعداد ارسالها: 3
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: دوشنبه، 22 مهر ماه ، 1392 22:58:00    موضوع مطلب: تاپیک مشکل کلاچ خودرو تیبا پاسخ همراه با اعلان

با سلام هموطناي عزيز مي توانيد:
با توجه به علائم خرابي و بازديد كلاچ مشكلات خودرو تیبا را اينجا مطرح بفرمائيد.
تصاویری از کیت کلاچ تیبا در اندازه200میلیمتری




تصاویر بالا مربوط به کیت کلاچ خودرو تیبابا برند سکو کره است که توسط مرکز خدمات تخصصی پاورکلاچ بهینه وتقویت شده است.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
تشکرهاي ثبت شده از ايجاد کننده تاپيک :
mk8mk(سه شنبه، 23 مهر ماه ، 1392 14:07:24),  

mk8mk
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
22 مهر ماه ، 1392
تعداد ارسالها: 3
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 23 مهر ماه ، 1392 11:16:26    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

من تهران پارس ساکن هستم انشالله باهاتون تماس می گیرم تا حضوری خدمت برسم فقط سه تا سوال
1-گارانتی این ماشین تا برج 11 ادامه داره.آیا خدماتی که شما ارائه می کنین مشکلی برای گارانتی به وجود نمیاره ؟؟؟؟؟؟چون این سایپائی های عزیز شدیدا بهانه می گیرن و به هر دلیل نا موجهی سعی می کنن خدمات گارانتی رو انجام ندن
2-آیا از کیت کلاچ ریو می شه رو تیبا استفاده کرد یا نه؟؟؟اصلا شما این کار رو توصیه می کنین یا همون کیت کلاچ خود تیبا مناسب هست؟
ممنونم.
3-من نسبت به نرم بودن کلاچ حساسم.آیا با تعویض یا تعمیر دیسک وصفحه کلاچ نرم می شه یا قطعات دیگری هم باید تعویض بشه؟؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: سه شنبه، 23 مهر ماه ، 1392 13:28:29    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

mk8mk مي نويسد:
با تشکر از پاسخ شما
من تهران پارس ساکن هستم انشالله باهاتون تماس می گیرم تا حضوری خدمت برسم فقط سه تا سوال
1-گارانتی این ماشین تا برج 11 ادامه داره.آیا خدماتی که شما ارائه می کنین مشکلی برای گارانتی به وجود نمیاره ؟؟؟؟؟؟چون این سایپائی های عزیز شدیدا بهانه می گیرن و به هر دلیل نا موجهی سعی می کنن خدمات گارانتی رو انجام ندن
2-آیا از کیت کلاچ ریو می شه رو تیبا استفاده کرد یا نه؟؟؟اصلا شما این کار رو توصیه می کنین یا همون کیت کلاچ خود تیبا مناسب هست؟
ممنونم.
3-من نسبت به نرم بودن کلاچ حساسم.آیا با تعویض یا تعمیر دیسک وصفحه کلاچ نرم می شه یا قطعات دیگری هم باید تعویض بشه؟؟

سلام
1-تعویض کیت کلاچ به گارانتی کارهای دیگر خودرو ارتباطی ندارد اونا از خداشونه بابت کلاچ مزاحمشون نشوید
2-کیت ریو به تیبا نمی خورد
3- یکی از شاخصترین خدمات ما نرم کردن پدال کلاچ می باشد که زبانزد تبلیغ خدمات تخصصی ما در این زمینه می باشد.
ارادتمند

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

mk8mk
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
22 مهر ماه ، 1392
تعداد ارسالها: 3
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 23 مهر ماه ، 1392 14:07:54    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با تشکر از شما
انشالله هفته آینده مزاحمتون می شم.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

roovigital
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
11 آبان ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: يكشنبه، 11 آبان ماه ، 1393 20:36:43    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

باسلام خدمت شما
بنده یکدستگاه خودرو تیبا مدل 93 دارم که متاسفانه بعد از کارکرد حدودا 800 کیلومتر گیربکس شروع به زوزه کشیدن کرده به شکلی که هر چقدر سرعت بالاتر میرود صدای زوزه خفیف اما قابل شنیدن به گوش میرسه
1- ماشین الان حدودا 7000 کار کرده
2- واسکازین در 3500 کیلومتر با نوع مرغوب تعویض شده
3- سرویس اولیه هم رفته و تنظیم کلاچ انجام شده
4- چنانچه در سرعت بالا و در سرپایینی برای کنترل سرعت پا رو از روی گاز بردارم صدای خر خر که مرتب هم کم و زیاد و قطع و وصل میشه به گوش میرسه
5- دنده 1 و عقب خیلی بد جا نمیره اما در عین حال راحت و اصطلاحا دنبه هم نیست فقط کمی خشک هست که البته بعد از گرم شدن بهتر میشه.
6- مهمترین مساله ای که به شدت روی اعصاب هست اینه که بعد از گرم شدن ماشین تاکید میکنم بعد از گرم شدن هنگام تعویض از 2 به 3 یا 3 به 4 و خفیفتر 4 به 5 یک صدای تقه خاصی از گیربکس یا کلاچ شنیده میشه و همونطور که عرض کردم بعد از گرم شدن ماشین کاملا مشهوده.
7- مساله بعد اینکه هنگام ول کردن کلاچ به همراه اون صدای تقه یه صدای قیژ و قوژ هم به گوش میرسه
کلا این مشکلات روی اعصابم هست به شدت به حدی که فکر فروش ماشین افتادم
کلا آدم حساسی هم هستم روی ماشین و چندین نمونه هم دیدم که با مراجعه به نمایندگی مشکلاتشون حل که نشده هیچ بیشتر هم شده و بیشتر این مشکلات رو میگن ذاتی هست و همه تیبا ها این مشکل رو دارند
با توجه به مورد فوق که ظاهرا بر میگرده به استفاده از قطعات نامرغوب و همچنین مشکلات تولید و مونتاژ ، ممنون میشم بفرمایید که آیا این مشکلات قابل رفعه یا خیر
با تشکر

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: دوشنبه، 12 آبان ماه ، 1393 16:28:41    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
دوست عزیز
همانطور که فرمودید این مشکلات مربوط به گیربکس می باشد و باید گیربکس تعمیر
و یا تعویض شود.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

Farhad
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
22 آذر ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 22 آذر ماه ، 1393 06:08:49    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام

بنده يه دستگاه خودرو تيبا ٢ مدل ٩٣ دارم، حدود ٩٠٠ كيلومتر باهاش كاركردم ، مشكل اصلي صداي زوزه در دنده ٢، ٣ و ٤ هست . مخصوصا در سر بالايي و سرعت پايين اين صداي زوزه بيشتر هست. همچنين وقتي كه پا رو از روي گاز بر ميدارم و سرعت ماشين مياد پايين صداي قيژ قيژ شنيده ميشه. ايا اين مشكلات ميتونه مربوط به عدم تنظيم صحيح در بستن كلاچ و صفحه كلاچ باشه؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 22 آذر ماه ، 1393 18:22:08    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

Farhad مي نويسد:
با سلام

بنده يه دستگاه خودرو تيبا ٢ مدل ٩٣ دارم، حدود ٩٠٠ كيلومتر باهاش كاركردم ، مشكل اصلي صداي زوزه در دنده ٢، ٣ و ٤ هست . مخصوصا در سر بالايي و سرعت پايين اين صداي زوزه بيشتر هست. همچنين وقتي كه پا رو از روي گاز بر ميدارم و سرعت ماشين مياد پايين صداي قيژ قيژ شنيده ميشه. ايا اين مشكلات ميتونه مربوط به عدم تنظيم صحيح در بستن كلاچ و صفحه كلاچ باشه؟

سلام
آقا فرهاد
علائم خرابی مربوط به بازدید کلاچ در ص اصلی سایت تعریف شده است
اگر دو مورد از این علائم را با هم مشاهده ومطابقت کردید می توانید در خصوص سیستم کلاچ اقدام کنید.
ارادتمند

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

Farhad
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
22 آذر ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 22 آذر ماه ، 1393 19:31:44    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سپاس از جواب شما، ميخواستم بدونم كه زوزه كشيدن در دنده ها به علت مشكل گيربكس هست يا صفحه كلاچ؟ قابل ذكر هست كه توي سر پاييني و سرعت زياد صداي زوزه شنيده نميشه

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

mahanta
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
2 دي ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 2 دي ماه ، 1393 14:33:13    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سالم و خسته نباشی من یک خودرو تیبا مدل 91 دارم حدود 45 هزار تا کار کردم تنها دلیل نا رضایتی من همین سفتی سیم کلاج که واقعا اوج اذیت کردنش تو ترافیک رخ میده من سیم کلاج و که اولین کار برای نرم کردن بود تعویض کردم و سیم کلاج ریویی اصل تهیه کردم هفته اول بد نبود از چند نفر سوال کردم گفتن شایذ از دیسک و صفحه باشه من تحقیق تو سایت های مختلف کردم تا سایت شما رو دیدم خواستم راهنمایی کنید تا ببینم مشکل از کجاست و از این مشکل رهایی پیدا کنم ممنون میشم اگر نیاز به بازدید هم باشه برای بازدید وسیله آماده هستم بیارم با تشکر فراوان

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: سه شنبه، 2 دي ماه ، 1393 16:07:44    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

mahanta مي نويسد:
با سالم و خسته نباشی من یک خودرو تیبا مدل 91 دارم حدود 45 هزار تا کار کردم تنها دلیل نا رضایتی من همین سفتی سیم کلاج که واقعا اوج اذیت کردنش تو ترافیک رخ میده من سیم کلاج و که اولین کار برای نرم کردن بود تعویض کردم و سیم کلاج ریویی اصل تهیه کردم هفته اول بد نبود از چند نفر سوال کردم گفتن شایذ از دیسک و صفحه باشه من تحقیق تو سایت های مختلف کردم تا سایت شما رو دیدم خواستم راهنمایی کنید تا ببینم مشکل از کجاست و از این مشکل رهایی پیدا کنم ممنون میشم اگر نیاز به بازدید هم باشه برای بازدید وسیله آماده هستم بیارم با تشکر فراوان

سلام و ارادت
شما با توجه به منوی علائم خرابی بازدید کلاچ در صفحه اصلی سایت( 7مورد) را مشاهده و مطابقت نمایید.
در صورت مشاهده حداقل دو مورد از علائم تشریف بیارید سیستم کلاچ را اساسی تقویت نماییم.
لازم بذکر است کاربر قبلی نیز مشکل سیستم کلاچ داشت که با مراجعه آنرا اصلاح وتقویت کرده و مشکل کلاچ رفع گردید.
خدمتگزاریم

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

morteza_farab
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
25 اسفند ماه ، 1393
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: دوشنبه، 25 اسفند ماه ، 1393 08:41:48    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام خدمت شما
آیا عکسی از کیت کلاج 180 میل تیبا دارید
ممنون میشم اگه در تاپیک قرار بدید
بنده 92/12/12 تیبام رو تحویل گرفتم . از همون روزای اول با دنده 2 مشگل داشتم
هنگام گرفتن کلاج هم صدای بلبرینگ کلاج ها رو اعصابم بود
بعد از طی حدود 30000 کیلومتر کیت کلاجم رو تعویض کردم به ناچار
چون دیگه سر بالایی ها ماشین حرکت نمی کرد
در حال حاضر هم بعد از تعویض کیت کلاج باز اون صدا ها و لرزش پدال کلاج رو دارم
ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمائید.
با سپاس

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: دوشنبه، 25 اسفند ماه ، 1393 17:16:34    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

morteza_farab مي نويسد:
با سلام خدمت شما
آیا عکسی از کیت کلاج 180 میل تیبا دارید
ممنون میشم اگه در تاپیک قرار بدید
بنده 92/12/12 تیبام رو تحویل گرفتم . از همون روزای اول با دنده 2 مشگل داشتم
هنگام گرفتن کلاج هم صدای بلبرینگ کلاج ها رو اعصابم بود
بعد از طی حدود 30000 کیلومتر کیت کلاجم رو تعویض کردم به ناچار
چون دیگه سر بالایی ها ماشین حرکت نمی کرد
در حال حاضر هم بعد از تعویض کیت کلاج باز اون صدا ها و لرزش پدال کلاج رو دارم
ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمائید.
با سپاس

سلام
کیت کلاچ 180 میلیمتری هم مانند 200 میلیمتری در ابعاد کوچکتر می باشد
شکل هردو یکی هست
در تعویض کیت کلاچ علاوه بر دیسک وصفحه کلاچ می بایست متعلقات نظیر فلایویل دوشاخ کلاچ و بوشهای دوشاخ و.. از جهت سلامتی می بایست
چک شود تا کار بسلامتی فرجام شود.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

hamidfanaee
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
21 فروردين ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: جمعه، 21 فروردين ماه ، 1394 18:53:34    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام
تیبای مدل 90 دارم حدودا یکساله موقع رها کردن کلاچ و تعویض دنده بخصوص دنده 1 به 2 کا مشهوده کلاچ تقه ای میکنه و نمیندگی ها میگن مربوط به بوش کلاچه . بفرمائید چیکار باید بکنم ؟ آیا مشکلی ایجاد میکنه ؟ در شتاب و قدرت تاثیری نداشته
ضمنا دنده معکوس به 2 باید خوب سرعت کم بشه مشکل چیه؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

kiyavash
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
24 فروردين ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: دوشنبه، 24 فروردين ماه ، 1394 14:05:17    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام، امروز از تعمیرگاه شماره 1 سایپا ماشین تیبا خودمو که واسه مشکل کلاچ خوابونده بودم ، تحویل گرفتم. اما مشکل من رفع نشد.کلا 500 تا کار کرده . 23 اسفند تحویل گرفتتم. خیلی توی ذوقم خورده طوری که میخوام بفروشمش. گفتند اگه کیت هم عوض کنم کلاچ بهتر نمیشه. چون مشکل کیفیت قطعات هست. حالا اگه بخوام مشکل لرزش اولیه، بد جا رفتن دنده یک و عقب وقتی از کلاچ مداوم در ترافیک استفاده میشه و مشکل سفتی کلاچ حل بشه اونم تضمینی ، میتونید کمک کنید؟ اصلا تیبا با کلاچ درست درمون هست؟ من قبلاً تیبا نداشتم. خدایی 206 دارم 5 ساله کلاچش آخ نگفته! لطفا راهنمایی کنید. اصلا کسی هست تیبا 93 به بعد داشته باشه و از کلاچ ماشینش راضی باشه؟؟؟؟؟

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: دوشنبه، 24 فروردين ماه ، 1394 15:25:28    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

kiyavash مي نويسد:
سلام، امروز از تعمیرگاه شماره 1 سایپا ماشین تیبا خودمو که واسه مشکل کلاچ خوابونده بودم ، تحویل گرفتم. اما مشکل من رفع نشد.کلا 500 تا کار کرده . 23 اسفند تحویل گرفتتم. خیلی توی ذوقم خورده طوری که میخوام بفروشمش. گفتند اگه کیت هم عوض کنم کلاچ بهتر نمیشه. چون مشکل کیفیت قطعات هست. حالا اگه بخوام مشکل لرزش اولیه، بد جا رفتن دنده یک و عقب وقتی از کلاچ مداوم در ترافیک استفاده میشه و مشکل سفتی کلاچ حل بشه اونم تضمینی ، میتونید کمک کنید؟ اصلا تیبا با کلاچ درست درمون هست؟ من قبلاً تیبا نداشتم. خدایی 206 دارم 5 ساله کلاچش آخ نگفته! لطفا راهنمایی کنید. اصلا کسی هست تیبا 93 به بعد داشته باشه و از کلاچ ماشینش راضی باشه؟؟؟؟؟

سلام
خودرو تیبامدل93 از کیت کلاچ200میلیمتری استفاده شده است.
تمامی مشکلات فوق بعد از قابل رفع بوده و نگران آن نباشید.
لینک زیر را مشاهده بفرمایید کسانی که نزد ما آمدند نتیجه عملکرد کار را شرح داده اند.
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

ارادتمند

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

mohamad15
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
21 آبان ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: پنجشنبه، 21 آبان ماه ، 1394 19:39:18    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام ببخشید من یه خودرو تیبا مدل 94 دارم که تا الان 1700 کیلومتر راه رفته
از اول یک سری مشکل ها داشت که به حمدالله درست شد
ولی هنوز یکی از مشکل هاش داره عذابم میده
مشکلش اینه که وقتی به ماشین گاز میدم یعنی دور موتور بالا میره ( منظورم اینه که از 2 به بالا صدا شروع میشه ) یک صدایی که انگار وقتی من گاز میدم یه چیزی به یه چیز دیگه برخورد داره
بعد امروز ماشینم رو بردم پیش تعمیرکار که فقط تشخیص بده که این ماشین چه مشکلی داره
تعمیر کار هم گفت بلبرینگ گیربکس مشکل داره
بعد گفت اگه کلا گیربکس تعویض بشه بجای اینکه تعمیر بشه بهتره
حالا میخواستم ببینم شما تعویض گیربکس تیبا رو چقدر میگیرید ؟
بعد قیمت یک گیربکس تیبا چقدره ؟
ممنون میشم اگه جواب بدید

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 23 آبان ماه ، 1394 10:33:16    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

mohamad15 مي نويسد:
سلام ببخشید من یه خودرو تیبا مدل 94 دارم که تا الان 1700 کیلومتر راه رفته
از اول یک سری مشکل ها داشت که به حمدالله درست شد
ولی هنوز یکی از مشکل هاش داره عذابم میده
مشکلش اینه که وقتی به ماشین گاز میدم یعنی دور موتور بالا میره ( منظورم اینه که از 2 به بالا صدا شروع میشه ) یک صدایی که انگار وقتی من گاز میدم یه چیزی به یه چیز دیگه برخورد داره
بعد امروز ماشینم رو بردم پیش تعمیرکار که فقط تشخیص بده که این ماشین چه مشکلی داره
تعمیر کار هم گفت بلبرینگ گیربکس مشکل داره
بعد گفت اگه کلا گیربکس تعویض بشه بجای اینکه تعمیر بشه بهتره
حالا میخواستم ببینم شما تعویض گیربکس تیبا رو چقدر میگیرید ؟
بعد قیمت یک گیربکس تیبا چقدره ؟
ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام
عزیز
خدمات تخصصی درخصوص دیسک وصفحه کلاچ می باشدنه فروش و یا تعمیر گیربکس
در ضمن توبازار شما گیربکس اصلی پیدا نمی کنید شما به نمایندگی مراجعه و از گارانتی استفاده کنید.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

mahmodpashaki
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
26 دي ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 26 دي ماه ، 1394 09:55:02    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
خودرو تیبا مدل 94 دارم
حدود 20000 تا هم کار کرده
مشکلش اینه که تو حرکت با دنده 1 یا 2
به شدت تقه تقه پشت سر هم میخوره
با گرفتن کلاچ یا گاز دادن بر طرف میشه
شدت تقه آونقدر زیاده که سر سرنشنان به عقب وجلو حرکت میکنه
نمایندگی هم میگه صدا و ضربه طبیعیه
لطفا راهنمای بفرمایید.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 26 دي ماه ، 1394 21:42:21    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

mahmodpashaki مي نويسد:
سلام
خودرو تیبا مدل 94 دارم
حدود 20000 تا هم کار کرده
مشکلش اینه که تو حرکت با دنده 1 یا 2
به شدت تقه تقه پشت سر هم میخوره
با گرفتن کلاچ یا گاز دادن بر طرف میشه
شدت تقه آونقدر زیاده که سر سرنشنان به عقب وجلو حرکت میکنه
نمایندگی هم میگه صدا و ضربه طبیعیه
لطفا راهنمای بفرمایید.

سلام
فرمودید با گرفتن پدال کلاچ در آن لحظه مشکل رفع می گردد
بنابراین بیشتر مشکلات به کیفیت دیسک وصفحه کلاچ می باشد که با توجه به نوع قطعه بکار برده شده این مشکل در خودروهای مشابه مشاهده شده است.
جهت اطمینان بیشتر موارد ومشکلات دیگر را در علائم خرابی بازدید کلاچ مشاهده بفرمایید.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

jelil39
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
11 آبان ماه ، 1395
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 1
تشکر شده 0 بار در 0 پست

محل سكونت: اصفهان

ارسالارسال شده در: سه شنبه، 11 آبان ماه ، 1395 19:47:56    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام تیبا مدل ۹۴دارم چند روز پیش بردم نمایندگی برای تعویض بلبرینگ شفت اصلی گیربکس دو عدد بلبرینگ کره ایی گذاشتن و کاسه نمد گیربکس هم خراب شده بود که باعث چرب شدن صفحه کلاچ شده کاسه نمد هم عوض کردن و مکانیک صفحه کلاچ هم باز کرد چون چرب شده بود باید عوض میشود کیت کلاچ شرکتی از فروشگاه سایپا گرفتم فروشنده گفت صفحه جوبیه کره ایی است صفحه راهم عوض کرد ماشین خوب شد صدا خیلی کم شد شتاب ماشینم زیاد شد ولی یکی از دوستان گفت کیت کلاچ طرح کره هست کره ایی نیست و کیفیت خوبی هم ندارد می خواستم ازدوستانیکه به این امور وارد هستند و سررشته دارند بپرسم برای دفعات بعد چطور بفهمیم کاسه نمد گیر بکس دوبار خراب شده یا قبل از اینکه خراب شود متوجه بشم که صفحه دوباره چرب نشود ،یک سوال دیگه صفحه ایی که چرب میشه چربی صفحه قابل پاک شدن نیست که دوباره همون صفحه استفاده بشه ،باتشکر

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: سه شنبه، 11 آبان ماه ، 1395 21:49:55    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

jelil39 مي نويسد:
با سلام تیبا مدل ۹۴دارم چند روز پیش بردم نمایندگی برای تعویض بلبرینگ شفت اصلی گیربکس دو عدد بلبرینگ کره ایی گذاشتن و کاسه نمد گیربکس هم خراب شده بود که باعث چرب شدن صفحه کلاچ شده کاسه نمد هم عوض کردن و مکانیک صفحه کلاچ هم باز کرد چون چرب شده بود باید عوض میشود کیت کلاچ شرکتی از فروشگاه سایپا گرفتم فروشنده گفت صفحه جوبیه کره ایی است صفحه راهم عوض کرد ماشین خوب شد صدا خیلی کم شد شتاب ماشینم زیاد شد ولی یکی از دوستان گفت کیت کلاچ طرح کره هست کره ایی نیست و کیفیت خوبی هم ندارد می خواستم ازدوستانیکه به این امور وارد هستند و سررشته دارند بپرسم برای دفعات بعد چطور بفهمیم کاسه نمد گیر بکس دوبار خراب شده یا قبل از اینکه خراب شود متوجه بشم که صفحه دوباره چرب نشود ،یک سوال دیگه صفحه ایی که چرب میشه چربی صفحه قابل پاک شدن نیست که دوباره همون صفحه استفاده بشه ،باتشکر

سلام
مشکلات خودروی شما برطرف شده است بنابراین فعلا نگران حرفها وشایعات دیگران نباشید.
وقتی صفحه کلاچ در اثر نشت روغن چرب می شود تنها راهکار حل آن تعویض لنت صفحه کلاچ می باشد
زیرا که روغن به بافت لنت رفته و زمانی که خودرو گرم می شود بسطح لنت امده وباعث بکسباد می گردد.
همانطور که عرض کردم علائم چرب شدن صفحه کلاچ اینست که خودرو بعد از گرم شدن صفحه کلاچ بکسباد کرده ودور موتور بالا میماند ولی خودرو
راه نمیرود ونمیتوان با خودرو تیکاف کشید.

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
کاربرانی که برای این ارسال از powerclutch تشکر کرده اند jelil39

parsamand
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
29 دي ماه ، 1394
تعداد ارسالها: 2
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: دوشنبه، 24 ارديبهشت ماه ، 1397 12:58:43    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام دوستان وقت بخیر
تیبا صندوقدار مدل 97 دارم ، تا 1000 کیلومتر خوب بود اما الان که حدود 1700 کیلومتر کار کرده موقع تعویض دنده از یک به دو به سختی جا میره و باید محکم جا بزنم و زمان جا رفتن یه صدای تق میاد . بردم نمایندگی میگه مشکلی نداره یه کم که کار کنی درست میشه . اما نگران هستم که اگر به این منوال ادامه پیدا کنه آسیب جدی به گیربکس بزنه .
همچنین زمانی که ماشین سرد هست و تازه حرکت میکنم تا چند دقیقه اول خوب جا میره اما بعدش دیگه زمان تعویض یک به دو به سختی جا میره و صدای تق میاد .
ممنون میشم راهنمایی کنید .

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 26 ارديبهشت ماه ، 1397 16:56:06    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

parsamand مي نويسد:
سلام دوستان وقت بخیر
تیبا صندوقدار مدل 97 دارم ، تا 1000 کیلومتر خوب بود اما الان که حدود 1700 کیلومتر کار کرده موقع تعویض دنده از یک به دو به سختی جا میره و باید محکم جا بزنم و زمان جا رفتن یه صدای تق میاد . بردم نمایندگی میگه مشکلی نداره یه کم که کار کنی درست میشه . اما نگران هستم که اگر به این منوال ادامه پیدا کنه آسیب جدی به گیربکس بزنه .
همچنین زمانی که ماشین سرد هست و تازه حرکت میکنم تا چند دقیقه اول خوب جا میره اما بعدش دیگه زمان تعویض یک به دو به سختی جا میره و صدای تق میاد .
ممنون میشم راهنمایی کنید .

سلام
بیشتر مشکلات اینخودرو از قسمت دیسک وصفحه کلاچ می باشد که با تعویض برند سکو تقویت شده بر طرف گردیده است

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
تمامي مطالب ارسال شده:   
ارسال موضوع جديد   پاسخ به اين موضوع   ارسال تشکر

   http://powerclutch.ir/ صفحه اول انجمن -> انجمن سيستم انتقال قدرت

زمان پيشفرض سايت: ساعت گرينويچ + 3.5 ساعت
صفحه 1 از 1
  
نام کاربري:      کلمه عبور:     

~ يا ~
عضويت در سايت

  


 


Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
Designed By arshhost